МИНСКАЕ ГАРАДСКОЕ АГЕНЦТВА

па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру

Работа са зваротамі

         Работа са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у РУП "Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру" арганізавана ў адпаведнасці з:еднасці з:


Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-3 "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў"; Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, 19 Ліпеня 2011, № 2/1852;

Скачаць

109 Кб, файл у фармаце doc)


Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб" (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, № 1/8997 ад 16 кастрычніка 2007 г.);

Скачаць

194 Кб, файл у фармаце doc)


Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату", зацверджанай Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 сакавіка 2015 г. № 135.

 Скачаць

(58, файл у фармаце doc)


Паштовыя адрасы, рэжым работы, агульныя звесткі аб РУП «Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельным кадастры», яго структурных падраздзяленнях:

Апарат кіравання

Аддзел рэгістра

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №1

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №2

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №3

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №4

Аддзел судовых экспертыз і ацэнкі

Аддзел па захоўванні і ўліку дакументаў

 

Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб

         Дырэктар агенцтва, яго намеснікі, галоўны інжынер праводзяць асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб па зацверджаным графіку. Грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы, які звярнуўся на асабісты прыём, павінен прад'явіць дакумент, які сведчыць яго асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы..

         Пры правядзенні асабістага прыёму па рашэнні кіраўнікоў агенцтва могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё- і відэазапіс, кіна- і фотаздымка), аб чым заяўнiку паведамляецца да пачатку асабістага прыёму

         У выпадках, калі вусны зварот не можа быць дазволена падчас прыёму, яно выкладаецца ім у пісьмовай форме. Далейшыя ўлік, рэгістрацыя і разгляд вядуцца ў парадку, устаноўленым для пісьмовых зваротаў.

        

Прамыя тэлефонныя лініі

Кіраўнікі агенцтва забяспечваюць на пастаяннай аснове правядзенне «прамых тэлефонных ліній» па актуальных пытаннях у дні і гадзіны прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з графікам па нумарах працоўных тэлефонаў (пазначаны ў графіку прыёму).

 

Графікі прыёму грамадзян і юрыдычных асоб кіраўнікамі:



 


Парадак падачы і разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб

         Звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай або электроннай форме на электронны адрас агенцтва D500@nca.by ці запоўніўшы форму з тэкстам звароту для фізічных або юрыдычных асоб, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

 

         Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур'ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму. Якія паступілі па факсе звароты не рэгіструюцца і не прымаюцца да разгляду па сутнасці.

         Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.

         Пісьмовыя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

  • назву і (або) адрас агенцтва альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

 

         Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

  • назву і (або) адрас агенцтва альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.,

 

         Электронныя звароты, якія паступілі ў агенцтва на адрас электроннай пошты D500@nca.by, падлягаюць раздрукоўвання. Папяровыя копіі электронных зваротаў падлягаюць рэгістрацыі і далейшаму разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

 

         Электронныя звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове, ўтрымліваюць тыя ж рэквізіты, што і пісьмовыя звароты за выключэннем асабістага подпісу грамадзяніна (грамадзян) альбо кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, заверанай пячаткай юрыдычнай асобы, а таксама ўтрымліваюць адрас электроннай пошты заяўніка .

 

         Звароты, якія не адпавядаюць названым патрабаванням, могуць быць пакінутыя без разгляду з паведамленнем заяўніка ў пяцідзённы тэрмін аб прычынах пакідання звароту без разгляду. Пасля ліквідацыі недахопаў заяўнік мае права зноў звярнуцца ў агенцтва.

 

         Да зваротаў грамадзян дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы асоб, якія звяртаюцца ад імя іншых грамадзян (копіі даверанасці, рашэння суда, пасведчання аб нараджэнні, акта дзяржаўнага органа, іншых дакументаў).

 

         Да зваротаў грамадзян, якія выступаюць у якасці прадстаўнікоў юрыдычных асоб, і (або) у інтарэсах гэтых асоб павінны таксама прыкладацца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

 

         Паступілі звароты рэгіструюцца ў дзень паступлення ў аддзеле дакументазвароту і кантролю. Зарэгістраваныя звароту ў дзень іх паступлення перадаюцца на разгляд дырэктару агенцтва, які вызначае адказнага выканаўцу ў выглядзе рэзалюцыі.

 

         Грамадзянам і юрыдычным асобам пісьмова паведамляецца аб рашэннях, прынятых па выніках разгляду іх пісьмовых зваротаў. Пісьмовыя адказы могуць не накіроўвацца заяўнікам, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў здзейсненыя пэўныя дзеянні (выкананы работы, аказаныя паслугі) у прысутнасці заяўнікаў. Вынікі разгляду названых зваротаў па сутнасці афармляюцца з дапамогай здзяйснення заяўнікамі адпаведных запісаў на зваротах, завяраюцца подпiсам заяўнікаў, або складання асобнага дакумента, які пацвярджае здзяйсненне гэтых дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг).

 

Парадак абскарджвання рашэнняў

 

Паўторныя звароты

         Паўторныя звароты, у якіх не прыводзяцца прычыны i толькi што адкрылiся абставіны, разгляду не падлягаюць, калi па iх ёсць вынiкi вычарпальных праверак і заяўнікам дадзены адказы ва ўстаноўленым парадку. Пры гэтым заяўнікам пісьмова паведамляецца, што паўторныя іх звароты неабгрунтаваны, і перапіска з імі па дадзеным пытанні спыняецца.


Кніга заўваг і прапаноў

         Кніга заўваг і прапаноў вядзецца па адрасе: вул. Багдановіча, 153, зала прыёму, і прад'яўляецца па першым патрабаванні грамадзяніна, прадстаўніка юрыдычнай асобы.

Кантактныя тэлефоны ў апараце кіравання: (017) 284 88 22 - прыёмная.

 

Структура прадпрыемства

 

Вышэйстаячымі арганізацыямі РУП «Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру» з'яўляюцца  Дзяржаўны камітэт па маёмасці Рэспублікі Беларусі и ГУП «Нацыянальнае кадастравае агенцтва».

Адрас: 220040 г. Мінск,
вул. Максіма Багдановіча, 153
Карта проезда

Прыёмная:
Факс: +375 17 284 96 85
E-mail: D500@nca.by