МІНСКАЕ ГАРАДСКОЕ АГЕНЦТВА

па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру

Работа са зваротамі

    Работа са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у РУП "Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру" арганізавана ў адпаведнасці з:

   Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-3 "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб"; Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, 19 ліпеня 2011 г., № 2/1852;

Скачаць

109 Кб, файл у фармаце doc)


   Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб" (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, № 1/8997 ад 16 кастрычніка 2007 г.);

Скачаць

194 Кб, файл у фармаце doc)


   Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату", зацверджанай Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 сакавіка 2015 г. № 135. 

 Скачаць

(58, файл у фармаце doc)


   Паштовыя адрасы, рэжым работы, агульныя звесткі аб РУП «Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру», яго структурных падраздзяленнях:

Апарат кіравання

Аддзел рэгістра

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №1

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №2

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №3

Аддзел тэхнічнай інвентарызацыі №4

Аддзел судовых экспертыз і ацэнкі

Аддзел па захоўванні і ўліку дакументаў

 

Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб

         Дырэктар агенцтва, яго намеснікі праводзяць асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб па зацверджанаму графіку. Грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы, які звярнуўся на асабісты прыём, павінен прад'явіць дакумент, які пацвярджае яго асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы..

         Пры правядзенні асабістага прыёму па рашэнні кіраўнікоў агенцтва могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё- і відэазапіс, кіна- і фотаздымка), аб чым заяўнiку паведамляецца да пачатку асабістага прыёму.

         У выпадках, калі вусны зварот не можа быць разгледжаныпадчас прыёму, ён выкладаецца  у пісьмовай форме. Далейшыя ўлік, рэгістрацыя і разгляд вядуцца ў парадку, устаноўленым для пісьмовых зваротаў.


Асабісты прыём дыстанцыйна!

Правядзенне асабістага прыёму ў адпаведнасці з графікам асабістага прыёму грамадзян  і прадстаўнікоў юрыдычных асоб у агенцтве, забяспечваецца дыстанцыйна з дапамогай тэлефоннай сувязі.


Прамыя тэлефонныя лініі

У мэтах выканання заканадаўства аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва", а таксама для стварэння найбольш камфортных умоў для спажыўцоў паслуг агенцтва, у цэлях атрымання грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі адказаў на пытанні, якія адносяцца да кампетэнцыі агенцтва, кіраўнікі агенцтва на пастаяннай аснове праводзяць «прамыя тэлефонныя лініі» кожную суботу з 9.00 да 12.00 па нумарах рабочых тэлефонаў па пытаннях кірункаў, якія курыруюцца.




Графік правядзення тэлефонных ліній " у РУП «Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру»



Кіраўнікі аддзелаў асноўнай вытворчасці праводзяць тэлефонныя кансультацыі грамадзян па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю, па нумарах рабочых тэлефонаў па наступным графіку:




Аддзел

Тэлэфон

Дзень нядзелi, час

АТI № 1

380 46 62

Панядзелак – 9.00-11.00

АТI № 2

380 46 63

Аўторак – 9.00-11.00

Аддзел судовых

экспертыз і ацэнкі

290 41 05

Серада – 9.00-11.00

АТI № 3

380 46 65

Чацвер  – 9.00-11.00

АТI № 4

380 46 61

Пятніца – 9.00-11.00

Аддзел рэгістра

284 40 32

Аўторак – 14.00-16.00

Чацвер  – 14.00-16.00

Пятніца – 14.00-16.00

Аддзел па пасведчанні дагавораў

294 69 62

Панядзелак – 14.00-16.00

Серада – 14.00-16.00




Прамыя тэлефонныя лініі

Кіраўнікі агенцтва забяспечваюць на пастаяннай аснове правядзенне «прамых тэлефонных ліній» па актуальным пытанням у дні і гадзіны прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з графікам па нумарам працоўных тэлефонаў (пазначаны ў графіку прыёму).

 

Графікі прыёму грамадзян і юрыдычных асоб кіраўнікамі:

Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у РУП «Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру»

Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у Дзяржаўным камітэце па маёмасці Рэспублікі Беларусь

Графік прыёму грамадзян ДУП «Нацыянальнае кадастравае агенцтва»

 

 

Парадак падачы і разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб

         Звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай або электроннай форме на электронны адрас агенцтва D500@nca.by ці запоўніўшы форму з тэкстам звароту для фізічных або юрыдычных асоб, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

 

         Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур'ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму. Паступіўшыя па факсу звароты не рэгіструюцца і не прымаюцца да разгляду па сутнасці.

         Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.


         Пісьмовыя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

·         назву і (або) адрас агенцтва альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;

·         прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

·         выкладанне сутнасці звароту;

·         асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

 

         Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

·         назву і (або) адрас агенцтва альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;

·         поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;

·         выкладанне сутнасці звароту;

·         прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;

·         асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

 

         Электронныя звароты, якія паступілі ў агенцтва на адрас электроннай пошты D500@nca.by, падлягаюць раздрукоўванню. Папяровыя копіі электронных зваротаў падлягаюць рэгістрацыі і далейшаму разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

 

         Электронныя звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове, ўтрымліваюць тыя ж рэквізіты, што і пісьмовыя звароты за выключэннем асабістага подпісу грамадзяніна (грамадзян) альбо кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, а таксама ўтрымліваюць адрас электроннай пошты заяўніка.

 

         Звароты, якія не адпавядаюць названым патрабаванням, могуць быць пакінутыя без разгляду з паведамленнем заяўніка ў пяцідзённы тэрмін аб прычынах пакідання звароту без разгляду. Пасля ліквідацыі недахопаў заяўнік мае права зноў звярнуцца ў агенцтва.

 

         Да зваротаў грамадзян дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы асоб, якія звяртаюцца ад імя іншых грамадзян (копіі даверанасці, рашэння суда, пасведчання аб нараджэнні, акта дзяржаўнага органа, іншых дакументаў).

 

         Да зваротаў грамадзян, якія выступаюць у якасці прадстаўнікоў юрыдычных асоб, і (або) у інтарэсах гэтых асоб павінны таксама прыкладацца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

 

         Паступіўшыя звароты рэгіструюцца ў дзень паступлення ў сектары дакументаабароту і кантролю. Зарэгістраваныя звароты ў дзень іх паступлення перадаюцца на разгляд дырэктару агенцтва, які вызначае адказнага выканаўцу ў выглядзе рэзалюцыі.

 

         Грамадзянам і юрыдычным асобам пісьмова паведамляецца аб рашэннях, прынятых па выніках разгляду іх пісьмовых зваротаў. Пісьмовыя адказы могуць не накіроўвацца заяўнікам, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў здзейсненыя пэўныя дзеянні (выкананы работы, аказаныя паслугі). Вынікі разгляду названых зваротаў па сутнасці афармляюцца з дапамогай здзяйснення заяўнікамі адпаведных запісаў на зваротах, завяраюцца подпiсам заяўнікоў, або складання асобнага дакумента, які пацвярджае здзяйсненне гэтых дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг).

 

Парадак абскарджвання рашэнняў

 

Паўторныя звароты

         Паўторныя звароты, у якіх не прыводзяцца новыя довады ці зноў адкрытыя абставіны, разгляду не падлягаюць, калi па iх ёсць вынiкi вычарпальных праверак і заяўнікам дадзены адказы ва ўстаноўленым парадку. Пры гэтым заяўнікам пісьмова паведамляецца, што паўторныя іх звароты неабгрунтаваны, і перапіска з імі па дадзеным пытанням спыняецца.

 

Кніга заўваг і прапаноў

         Кніга заўваг і прапаноў вядзецца па адрасе: вул. Багдановіча, 153, зала прыёму, і прад'яўляецца па першым патрабаванні грамадзяніна, прадстаўніка юрыдычнай асобы.

Кантактныя тэлефоны ў апараце кіравання: (017) 284 88 22 - прыёмная.

 

Структура прадпрыемства

 

Вышэйстаячымі арганізацыямі РУП «Мінскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельнаму кадастру» з'яўляюцца Дзяржаўны камітэт па маёмасці Рэспублікі Беларусі  і  ДУП «Нацыянальнае кадастравае агенцтва».


Адрас: 220040 г. Мінск,
вул. Максіма Багдановіча, 153
Карта проезда

Прыёмная:
Факс: +375 17 284 96 85
E-mail: D500@nca.by